Jeżeli z jakichś przyczyn chciałbyś/chciałabyś zwrócić towar zakupiony w naszym sklepie, w tym miejscu odnajdziesz wszystkie niezbędne wskazówki, jak to zrobić.
Pamiętaj, że na zwrot towaru masz 14 dni od dnia jego odebrania. Zwroty dokonane po upływie tego terminu nie będą uwzględniane.
UWAGA – JEŻELI TOWAR BĘDĄCY NAPOJEM ALKOHOLOWYM ZOSTAŁ PRZEZ CIEBIE OTWARTY PO DOSTARCZENIU, JEGO ZWROT JEST NIEDOPUSZCZALNY NA PODSTAWIE NA PODSTAWIE ART. 38 UST. 1 PKT 5 USTAWY O PRAWACH KONSUMENTA.
Procedura zwrotu w naszym sklepie jest bardzo prosta i składa się z następujących kroków:
KROK 1 – WYPEŁNIJ FORMULARZ ZWROTU
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu zakupionego towaru, na początek pobierz i wypełnij formularz zwrotu dostępny pod tym linkiem: Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży.
Następnie, powinieneś wydrukować wypełniony formularz.
KROK 2 – PRZYGOTUJ PACZKĘ ZE ZWRACANYM TOWAREM
Wydrukowany formularz oraz zwracany towar umieść w paczce, w której zamierzasz go odesłać.
W miarę możliwości, do zwrotu użyj opakowania, w którym otrzymałeś towar – dzięki temu zaoszczędzisz pieniądze oraz przyczynisz się do zmniejszenia ilości odpadów.
Paczka z towarem powinna zostać przygotowana w taki sposób, aby zwracany towar bezpiecznie do nas dotarł. Pamiętaj, że zgodnie z art. 34 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta ponosisz odpowiedzialność za dokonane przez Ciebie uszkodzenia towaru, których wartość możemy potrącić ze zwracanych Ci pieniędzy.
KROK 3 – WYŚLIJ PACZKĘ ZE ZWRACANYM TOWAREM
Gotową paczkę prześlij pocztą lub przesyłką kurierską pod następujący adres:
os. Osiedle Zalesie 76
73-108 Kobylanka
KROK 4 – POCZEKAJ NA ZWROT PIENIĘDZY
Zwrotu pieniędzy za towar dokonamy w terminie 14 dni od dnia doręczenia nam paczki.
Pieniądze zwrócimy Ci w taki sam sposób, jaki został wykorzystany przy płatności za towar.
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących zwrotów w naszym sklepie, skontaktuj się z nami drogą mailową pod adresem: kontakt@monard.pl lub telefonicznie pod numerem: +48 503 721 381.